Dreams of no stress and fairytale love.


Liten tjej.
Jag har hur mycket att göra som helst nu. Tar en dag i taget, senså blir det prao! Ett välförtjänt break måste jag säga. Ska praoa på ett litet konditori en halv minut från hemmet. Ehee. Lär komma i tid i alla fall!
Imorgon (torsdag) är det biologi-prov, inlämning av uppsats och 13 franska ord. På fredag är det matte-prov(på en kurs jag inte förstår) och låtval. Senså kan jag pusta ut! Låter inte så mycket nu när jag tänker efter, men det var det innan jag började beta av alla uppgifter. (I måndags var det 4 uppsatser, 3 prov, ord och låtval som låg framför mig.)
Ska försöka att bli mer aktiv, en gång för alla. Nästa vecka ska jag ha tid, så då kanske det händer något! När jag inte praoar, tränar, läser eller lär mig att spela piano.

Synpunkter:
Postat av: agnesss

OTTILIA !

Gullig bild :)

du är finast<3

vad heter konditoriet du ska praoa på?

2009-09-24 @ 07:02:14
URL: http://agnesfashion.devote.se
Postat av: felicia

fy katten vad söt du är!

helt sjukt ju<3

take care sötan:)

2009-09-24 @ 11:05:04
Postat av: felicia

uppdatering gillar vi;)

2009-09-24 @ 11:05:33
Postat av: pelle

men shit, fan plugg du har!



och du, tack ska du ha! kul att höra!

2009-09-24 @ 16:03:44
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: jessica

Guud så söt bild <3 , roliga tider haha :D har några bilder på oss när vi va 8 eller 9 tror jag? ;)

2009-09-24 @ 18:45:12
URL: http://jessicahaskovec.blogg.se/
Postat av: anna

haha, sicken sötnos <3

2009-09-26 @ 17:25:59

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0