When it's finally done I'm exacted

Roligt att ni se att ni uppskattar min uppdatering! Cred till er. Och som ni märker har jag överlevt helvetesveckan, trots motstridigheter som att jag var uppe och pluggade till 01 inatt. Smet dock iväg på bio med några kopmisar, men sådan vetskap kan vi överse. Får inte glömmas att jag är rejält mörbultad - med huvudvärk, illamående och hopplöshet i kroppen. Men det är nog bara ett förstadie till att stressen försvinner, får man hoppas. Sådär! Nu ska jag springa och packa lite, så att jag hinner med 16.49-tåget. Glömmas får inte att jag ska trippa enda bort till stationen (hör och häpna!) med 8 cm höga klackar, och att det kommer att ta tid. Hm.

Synpunkter:
Postat av: thess

du har börjat använda klackskor, hiss på det! du har så otroligt fina ben för de :)

2009-09-25 @ 17:25:43
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: felicia

glöm bara inte bort det viktigaste: att ta hand om dig själv, puss

2009-09-25 @ 18:17:15
Postat av: anna

bion va mysigt! tack :)



hoppas du blir bättre tillan. hann ju inte säga hejdå innan du sprang iväg i fredags.. & nu ses vi inte på två veckor..

du får ha det jättebäst, kommer sakna dig.

puss <3

2009-09-26 @ 17:27:31
Postat av: Jossa

Öhh, hur ska du klara dig utan mig i två veckor? haha!

Jag kommer och hälsar på om du bjuder på nått lillen :)



Puss

2009-09-27 @ 18:24:47
URL: http://jossastridh.se
Postat av: Anonym

MER UPPDATERING TACK! :D

2009-10-02 @ 16:20:30

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0