Time is of essence, like your kiss

Fick reda på att våran klass är såpass grym att vi tilldelas en sovmorgon imorgon. Bara sådär, hihi. Fast... nä.
Men sovmorgon får vi i alla fall, och det betyder att ottilia är lycklig, hihoo.
Ska dock inte sova riiktigt ännu - måste checka över glosorna och all annan terror innan.
Dessutom fick jag reda på resultatet av världens skummaste franska-prov idag. Mvg till mvg-eleven. Kan övertyga er om att det där inte var mina egna ord, ohnej!
Men nu ska jag ta tag i mitt liv, packa det sista och.. och... gå och lägga mig!! :D

Och såhär såg jag ut för sisådär ett halvår sedan. Charmigt värre, njaa..


Synpunkter:
Postat av: Mikaela

Hoppas du får en bra dag!♥

2010-03-13 @ 11:03:04
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: anna

Sjukt najz var det! Gillar ditt hår på denna bild :)

2010-03-15 @ 19:48:19
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hejsan:) Hoppas du hade en trevlig lördagskväll:)

Jag är med i en tävling jag sjukt gärna skulle vilja vinna..och skulle behöva din hjälp!



Skulle du kunna rösta fem stjärnor på min bikini jag gjort ?

Du klickar in på länken och scrollar ner tills du ser en större bild. Rösta 5 stjärnor:)



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=4fr8NiJt1qTei3cmlyhZmVls#bikiniGallery



Vore otroligt snällt om du tog dig några sekunder och röstar på mig! Man kan även rösta en gång varjedag:)



<3

2010-03-28 @ 01:18:18
URL: http://vadfanskajagheta.se

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0