I said why do you always have to have the last word

Har haft så sjukt mycket de senaste veckorna att jag inte hunnit med någonting förutom det jag verkligen verkligen måste göra. Men nu är det (nog) bara en vecka kvar att stå ut - sen så är jag back on track igen. Förhoppningsvis. I helgen ska jag till Stockholm, Bosön. Träna träna träna (som alla andra dagar i veckan, tell me 'bout it)! Vi ska spela utomhus. Jag skämtar inte - i snön. Ser faktiskt fram emot det, länngesedan det kastades 40-meters-bomber som man fick kuta järnet efter. :D

Iaf, ska bli roligt. Inte bara för att komma iväg från all stress, press och måsten utan även för att se ifall jag gjort några framsteg från sist jag var där.
Idag kom klassens efterlängtade suck-tröjor också (som jag haft ansvaret för, jao)! Hade egentligen velat visa en bild på den när jag hade den på mig, men lämnade den givetvis i andra lägeneten - så ni får det någon annan dag istället. Håll utkik!

Dessutom känner jag doften av sommar överallt, är det inte underbart?

Synpunkter:

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0