smiling in the grove

Ni kommer kanske ihåg när jag sydde in och slet ett par byxor för ett tag sen? Det tillägnades i alla fall ett helt blogginlägg och jag var hur nöjd som helst. Även Robin tyckte att det blev bra och har sedan dess packat på mig ett flertal jeans som jag har fått sy in. Och så, för en vecka sedan, hade jag fått i uppdrag att fixa ytterliggare ett par jeans till honom och tog som bestämt med dem till träningen när de var klara, då Josef fick syn på dem - min tränare. Då ville han också ha hjälp, fast till att lägga upp sina jeans istället...
Så utan att veta att jag aldrig tidigare lagt upp ett par byxor förr överlämnade han igår en påse med orden att han kommer idag för att hämta upp dem. Så nu, efter många om och men är de äntligen klara och ligger på bordet färdiga att levereras. Jag lyckades (hyffsat) och kommer snart att inkassera 100kr. Ganska chill!



Synpunkter:
Postat av: anna

hahaha, josef bah: va? syr du in jeans?

du bah: ohnej.. hahaha :D

grattis till pengarna :D!

2009-08-29 @ 17:56:31

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0