S o m m a r l o v

Jag hatar skolavslutningar, alla är så glada och jag kan inte riktigt dela glädjen med alla andra. Det blir för stort och mäktigt. Sången är en plåga, inte bara för att jag inte kan sjunga utan också för att det är då all glädje synkroniseras och smälter samman i ett och samma ekon. Sedan är det allt det där man inte har hunnit göra, och de man inte har hunnit prata med..  Bortsett från allt det där och att jag tycktes vara den enda som inte förgyllde dagen med klänning var det ganska bra. Jag blev nöjd (!) över mina betyg och brydde mig inte så mycket över att regnet hade gjort en radikal förvandling av mitt hår, från spikrakt till lockigt svintohår. Och nu, efter en hel dags farande och flängande med studenter och grejer är det äntligen lugn och ro och dagen har lidit mot kväll, vilket innebär landslagsläger! Så med goda betyg i bakfickan och med en illgul sportbag kan jag äntligen åka iväg och bara fokusera på att göra mitt yttersta.

Är ni nöjda med era betyg? :)

Synpunkter:
Postat av: tina :)

naej, man kan alltid göra bättre..

menmen, nu kan man iallafall höja sig, man har två försök kvar.

gymnasiet är ju värre, de betygen kan man inte ändra. ;s

<3

2009-06-12 @ 20:46:47
URL: http://tinageorge.devote.se
Postat av: agnes

2009-06-13 @ 10:27:46
URL: http://agnesfashion.devote.seja
Postat av: agnes

ja, ganska nöjd :)

du är bäst<3

2009-06-13 @ 10:28:44
URL: http://agnesfashion.devote.se
Postat av: anna.

Jag tycker att det är tråkigt att du är så tråkig när det gäller skolavslutningar, jag menar, alla tjejer satt med klänningar/kjolar och sjöng med glatt (även om det var ironiskt) , och du satt och smsade, utan att sjunga eller nog ens le en endaste gång.. under det i kyrkan.

MEN det är min åsikt.



du ska vara JÄTTESTOLT över dina betyg, du är grym Ottilia!! :)

ditt hår såg inte alls ut som svinto haha.



lycka till på landslagslägret och GÖR MIG STOLT!! <3

2009-06-13 @ 11:42:51
Postat av: anonym

ja, ganska nöjd.

Hur många MVG,VG och G fick du då? :)

2009-06-13 @ 19:56:51
Postat av: felicia

Japp, jag blev nöjd över de betyg vi får nu:) ha en bra landslagshelg och ta hand om dej tjejen, puss ängla min:)

2009-06-14 @ 09:33:30
URL: http://scalare.blogg.se/
Postat av: anonym

jag blev nöjd, men kan ju göra bättre:P

Vad fick du för betyg? Blev du nöjd? :)

2009-06-15 @ 20:52:23
Postat av: ottilia

sv till 2x anonym. Jag fick 8 mvg, 8 vg och 1 g.

2009-06-15 @ 23:06:58
URL: http://ssignatursvart.blogg.se/

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0