Landslagslägret.

Efter två nätter liggandes som på golvet (med undantag), åtta timmars träning och en hel massa mysiga stunder är jag hemma. Var säker på att jag packat ner allt jag behövde, men det skulle väl behöva ske ett mirakel för att få mig att inte glömma något. Glömde löparskor, deo och väska, men någon smärre katastrof blev det inte ändå. Nu har jag i alla fall bränt sexhundra spänn och inte blivit ett dugg klokare, fått en plats i landslaget (om jag skulle vilja) och breddat mitt nätverk en aning. Jag tycker att det låter som en kanon helg, vilket det nästintill var också!
Nu måste jag nog sova, alternativt slänga all smutstvätt i tvätten.

Lockigt hår och kass kvalité  - bättre kan det knappast bli.


Synpunkter:
Postat av: tina :)

men du är lika söt som alltid! :*

2009-06-15 @ 10:17:40
URL: http://tinageorge.devote.se
Postat av: Anonym

du är fin ottilia <3

hur vi lyckades med studsmattan är fortfarande en gåta :))

2009-06-15 @ 21:28:47
URL: http://agnesfashion.devote.se
Postat av: Anonym

kul att du hade det roligt :)

jättesöt bild :)

2009-06-18 @ 22:25:16

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0