Live in session.

Jag skriver så att fingrarna rycker på min novell, trots att det går upp & ner. Varje gång jag får ihop en dålig mening intalar jag mig själv att helheten kommer bli bra, att jag inte behöver vara bäst hela tiden och att de som läser den sedan inte vet hur jag ville ha den från början. Och vet ni? Det fungerar faktiskt!
Nu har jag tagit mig igenom en tredjedel av handlingen jag har knåpat ihop och den blir inte jäättedålig iaf. (': En och en halv sida kommer snart springa iväg och bli till fem, det enda jag dock är lite orolig för är hur jag ska klämma in alla dessa datorskrivna sidor till fem handskrivna sidor...
 
Dessutom tycker jag att La voix var den bästa låten igår kväll och svenska folket gjorde rätt i att rösta den direkt till final!

PUSS.

Synpunkter:
Postat av: anna.

Den är inte dålig någonstans :)!



Eller hur! La Voix <3

2009-03-02 @ 20:08:12

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0