Stay in touch

Jag kommer inte ha tid att skriva så mycket ett tag framöver, i och med flytten och allt vad det innebär. Så svik mig inte nu, kära vänner, för jag kommer  trots allt inte svika er. Lovar att haffa en dator så fort jag bara kan, tro mig.
- Ikväll ska jag vara barnvakt åt mina två underbara kusiner, imorgon blir det rix fm festival med Lovisa och på söndag måste jag plugga och träna. Och... på måndag fyller jag år! Så jag kommer dessutom ha fullt upp, men håll tillgodo gott folk!

bjuder på en före- och efterredigering


HISS ELLER DISS?

- motivera gärna.

Synpunkter:
Postat av: anna.

hiss på efterbilden!



GRATTIS I FÖRSKOTT!

ha så kul i helgen, kommer sakna dig gumman :( <3

2009-05-29 @ 09:15:14
Postat av: Emmy :)

LÄtt HISS !

2009-05-29 @ 09:16:35
Postat av: Anonym

justeja!

motivation till varför det är en hiss; kontrasterna syns mer och det är mer liv i bilden.

2009-05-29 @ 09:16:47
Postat av: Lovisa

hiss till efterbilden (:

Lördagen är våran dag, en mysdag! <3

2009-05-29 @ 21:04:20
Postat av: Maria

Nu är svaren från frågestunden inne, hoppas du är nöjd med svaret på din fråga:)

puss

2009-05-29 @ 21:38:40
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0