And I tell you time and time and time again, how much I want you



Ibland tycker man bara om sitt utseende, OCH platta hår (L). Skojar inte när jag säger att jag gick runt med ett leende på läpparna hela kvällen (igår) pga. håret. Absolut värt mödan att slita på det ibland om det får sådana konsekvenser!
Tjatade på far min om en platt-permanent vid lunch idag, men nejdå! Det var "tänk om det" och "tänk om det.." - apropå jag bad honom att det skulle vara mer tänk OM. Men icke. Allt handlade om att det var fifty fifty procents chans att det skulle bli bra eller inte - antingen, sa han, går håret av eller så blir det bra. Han tyckte dock absolut inte att det var värt chansen... 
Så byebye beauty, ses nästa gång jag vågar lemlästa mitt hår! 

Synpunkter:
Postat av: felicia

sjukt fin du är tjejen, jag blir så avundsjuk så du anar inte!

men däremot håller jag med din pappa, för rak permanentar du det kommer dina lockar inte vara likadana sen när det växer ut. å lockarna vill du väl ha kvar? de är jättefina, men variation är alltid kul, så satsa på en bra platttång istället :D

2009-10-26 @ 10:19:37
Postat av: juliamicu.

aw ottilia!

men det går ju att köpa rakpermanent för typ 100 spen på affroshopp och det håller ganska länge, fråga elin det var ju hon som gjorde det då! :D <3

2009-10-26 @ 11:48:29
URL: http://juliakritiserar.blogg.se/
Postat av: thess

guud vad människan är söt!

2009-10-26 @ 19:26:30
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: thess

sv; hahah du är smart du ottilia :D <3

2009-10-26 @ 22:31:39
URL: http://thesswester.blogg.se/

Spam och irriterande reklam publiceras ej.

Ditt alias:
VIP

E-post:

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0